Escola verda i salut

verdaisalut25desetembre@gmail.com

Informació pràctica
  • Protocol Afrucat aprovat en Assemblea General, amb la descripció del projecte i les línies de funcionament de totes les figures que participen per fer-ho possible.

La comissió d’Escola verda i salut es crea per dur a terme una acció conjunta de respecte cap al medi ambient i els hàbits saludables.

Els objectius de la comissió són:
  • Col·laborar amb les accions dutes per la Comissió d’Escoles Verdes de l’escola: manteniment de l’hort, foment del reciclatge, recollida d’oli, recollides solidàries…
  • Activar el projecte Afrucat, que subvenciona esmorzars col·lectius de fruita de temporada un cop al mes.
  • Proporcionar coneixements i habilitats en termes de salut a partir de xerrades, tallers,.. als membres de tota la comunitat educativa (alumnes, docents i famílies). Una de les xerrades més ben valorades és la que es realitza un cop l’any a 5è sobre la prevenció del tabaquisme.

#nosomcargols

És una acció que consisteix en una pesada de motxilles sorpresa a la sortida de l’escola per conscienciar famílies, mestres i alumnes sobre els perjudicis que té per a l’esquena dels nostres fills i filles portar la motxilla massa plena. Tenim cargols a l’escola? Consulteu els resultats i les reflexions fent click aquí

Què fan les persones que integren la comissió?
  • Coordinen les jornades d’Afrucat que tenen lloc un matí al mes a l’escola
  • Busquen xerrades i/o tallers que ajudin a promoure hàbits saludables entre la comunitat educativa
  • Realitzen accions per millorar la salut de l’alumnat
Manquen persones voluntàries?

Actualment no, però si t’interessa formar-ne part envia un correu electrònic a afa25desetembre@gmail.com i en parlem!