Comunicació

La comunicació és un element molt important per a nosaltres ja que marca la forma en què arribem a les famílies.

Què fan les persones que integren la comissió?

Difonen la informació relativa a l’AFA per diferents canals que trien en funció de la naturalesa del que volem compartir

• Correu electrònic

Els enviem quan hem de fer comunicacions de temes formals (com les convocatòries d’assemblees, enviaments de documentació, rebuda de subvencions…) o que necessiten d’explicacions llargues.

És molt important que reviseu si els nostres correus us arriben! Ens reboten molts i en molts casos és perquè us entren com a correu brossa. Si tot i revisar que no us entren allà encara no els rebeu, poseu-vos en contacte amb nosaltres per resoldre-ho: potser hi ha una errada, una adreça antiga…

• Missatges de WhatsApp

A través del grup de delegats i delegades fem arribar missatges més curts, més immediats (recordatoris d’activitats, convocatòries de festes…) que els mateixos delegats i delegades s’encarreguen de difondre als seus grups de classe.

De vegades ens trobem que alguns missatges que enviem no arriben als grups de classe. Si a través d’alguna persona coneguda o d’un altre grup del què formeu part perquè teniu més d’un fill/a us adoneu que això passa, no dubteu a informar el vostre delegat o delegada, és possible que li hagi passat desapercebut.

• Publicacions al Facebook de l’escola

Utilitzem aquesta xarxa social per a reforçar algunes informacions enviades per altres canals i per mostrar fotografies i vídeos de les activitats realitzades.

• Cartells a les portes de l’escola

Els fem per assebentar al sector de famílies al que no arribem a través de les comunicacions digitals d’algunes activitats destacades.

Trimestralment, els editors d’aquesta revista escolar ens conviden a participar amb un article que aprofitem per parlar d’alguna novetat en l’associació.

• Apartat al Butlletí del 25

On fem un resum dels esdeveniments més importants d’aquell mes.

• Aquest web

A través del qual us ajudem a què us feu una idea de tota la nostra feina i que serveix per aglutinar, a grans trets, tota la informació pràctica referent a la feina de l’AFA que pogueu necessitar durant el curs.

Si detecteu alguna informació desactualitzada, feu-nos-ho saber! Ja veieu que és molta la feina i es possible que en algun moment del curs el web no estigui 100% al dia.

Manquen persones voluntàries?

Si! Si vols formar part de la comissió envia un correu electrònic a afa25desetembre@gmail.com i en parlem amb més detall!