Casals d’Estiu

casalsestiu25desetembre@gmail.com

Durant el mes de juliol, organitzem els Casals d’Estiu a l’escola. Una proposta lúdica amb contingut pedagògic adaptat a les diferents edats de l’alumnat que hi assisteix que cada edició gira al voltant d’un tema concret.

L’horari del casal és de 9 a 14 h amb possibilitat de Bon dia i menjador.

Quan s’acosta la data, es realitza una reunió informativa on es parla del contingut, les sortides, el preu i les possibilitats d’acollir-se a diferents subvencions.

Els casals d’estiu pretenen ajudar a la conciliació familiar i laboral mentre es continua aprenent, en un entorn conegut, des d’una vessant molt més divertida i pròpia d’un temps de lleure per als infants com és l’estiu.

Què fan les persones que integren la comissió?
  • Cada curs, contacten amb les empreses que ofereixen el servei i presenten les propostes més interessants a la junta per la seva votació.
  • Organitzen la reunió informativa prèvia conjuntament amb l’empresa.
  • Recopilen la informació necessària per a què les famílies ens poguem acollir a les subvencions que l’Ajuntament ofereix per reduïr el cost dels casals.
  • Estan en contacte directe amb l’empresa per organitzar els casals i durant la seva execució.
  • Mantenen contacte amb les famílies via correu electrònic.
Manquen persones voluntàries?

Si! Si vols formar-ne part envia un correu electrònic a afa25desetembre@gmail.com i en parlem amb més detall!