Botiga

botiga25desetembre@gmail.com

Benvolgudes famílies,

Durant el mes de setembre l’AFA de l’escola entregarà un material especial per millorar el risc de contagi. És un material adquirit amb una partida que hem creat especialment per això i s’entregarà a tots els infants del centre.

El material que es donarà és el següent:

INFANTIL:
– Una mascareta de color verd clar amb el logotip del centre i de l’AFA. Recomanem que es renti abans d’utilitzar-la.
– Una caixa per guardar la mascareta amb el logotip de l’AFA.

PRIMÀRIA:
– Una mascareta de color verd fosc amb el logotip del centre i de l’AFA. Recomanem que es rentin abans d’utilitzar-les.
– Una bossa tipus ronyonera, feta amb roba de bates escolars que teníem sense estrenar a la comissió de botiga. D’aquesta forma, hem pogut estalviar costos i reciclar material. Aquestes bosses han sigut confeccionades manualment, entre una modista i vàries mares de l’AFA. Les ronyoneres tenen unes cintes per poder ajustar-se a la cintura, si necessiteu una cinta més amplia de la que s’ha entregat, podeu demanar-la al despatx de l’AFA o a l’email de botiga.

Podeu trobar les especificacions de la mascareta aquí:
19846 CREACIONES AN&DO, S.L
C-12371 CREACIONES AN&DO, S.L

NOTA INFORMATIVA: A les instruccions adjuntades a la mascareta hi ha un error pel que fa al nombre de rentades de la mascareta (Son 76 rentades). Podeu trobar la rectificació de l’empresa aqui.

En el cas que alguna família vulgui més mascaretes o caixetes, poden dirigir-se a One Plus. Si necessiteu més ronyoneres, podeu encarregar-les a l’email de botiga.

Moltes gràcies! Continuem treballant!

Benvolgudes famílies,

Ja podeu passar per la nova botiga que ens subministra la roba escolar.
Recordeu que és obligatori tenir la dessuadora i la samarreta de màniga curta de l’escola per les sortides i altres activitats.
La nova botiga és ONE & PLUS, situada al carrer Torrijos, 10, al centre de Rubí.
L’horari de la botiga és de 16h a 20h. Allà podreu provar la roba, escollir talla, fer la comanda i recollir-la quan estigui preparada.
Si voleu trucar abans, el seu teléfon és: 607 87 66 93.

A continuació detallem els preus:

Preus actuals de la roba escolar 2020:
Samarreta màniga llarga: 5,5 €
Samarreta màniga curta: 4,5 €
Dessuadora: 15 €

ATENCIÓ:

Posem a la venta les següents talles de roba escolar del model ANTIC. Aquest model no és el que s’utilitzarà com a roba oficial per les sortides, però podeu utilitzar-lo com a xandall habitual sense cap problema. Els preus estan molt rebaixats, però no tenim gaires talles, així que si us interessa algun model i talla heu de fer la reserva com més aviat millor. Per fer la reserva, ompliu el formulari (Formulari reserva) i us quedarà reservat un màxim de 48 hores laborables. En el cas que ja no tinguem la unitat que voleu reservar, us enviarem un email. Us recordem que tindreu 48 hores per venir a l’escolar a buscar la vostra reserva. El pagament ha de ser en efectiu i el més exacte possible, no disposem de gaire canvi.

Els diners recaptats de la venta d’aquesta roba aniran destinats, tots, a la compra de mobiliari per l’aula de música.

Moltes gràcies per tot

En aquest link podeu trobar la taula amb la relació de preus: Preus roba