AFA

afa25desetembre@gmail.com

Informació pràctica

Què és l’AFA?

És una Associació sense afany de lucre formada per les Famílies de l’Alumnat (abans denominada AMPA).

El nostre objectiu principal és col·laborar en l’educació integral dels alumnes, no només en la part acadèmica, sinó també en la part lúdica; contribuint a la millora de la qualitat del sistema educatiu públic i de les condicions d’escolarització dels alumnes de l’escola.

Periòdicament, ens reunim en Assemblea General. Allà és on es presenten propostes, es prenen acords, s’avalua la gestió i es renoven els càrrecs de la Junta Directiva. L’assistència i el suport de tots els pares i mares és fonamental perquè l’associació sigui més sòlida i participativa.

Participeu activament de l’AFA!

Ja sigui de forma puntual o de manera continuada, estarem encantades de comptar amb vosaltres! Consulteu els apartats de les diferents comissions per veure amb més detall a què es dedica cadascuna i on encaixeu més.

Sense persones voluntàries a l’AFA, activitats com els serveis de Bon dia i Bona tarda, les Extraescolars, els Casals d’Estiu, les Festes a l’escola, l’Afrucat, la Comparsa de Carnestoltes, els recordatoris que rebem via whatsapp o moltes de les millores que es fan a l’escola amb els imports de les nostres quotes de soci (només per anomenar algunes de les més visibles) no serien possibles.

Qui som i com ens organitzem

Actualment, som 20 mares i pares que treballem voluntàriament per l’AFA en representació de totes les famílies de l’escola. Ens organitzem per comissions o equips de treball, interrelacionats entre si. Algunes, a més, formem part de la junta directiva de l’associació.

Organigrama 2018-2019

Presidenta: Núria Cañete   I   Secretària: Sara Gonzàlez   I   Tresorera: Sara Uroz

Suport administratiu: Ariadna Esteve

Comissió Tresoreria: Sara Uroz, MªElena Fontela i Marta Garrigós