Setmana de Sant Ponç – Grup 11

El passat dia 11 de maig va ser St. Ponç i aquesta és una festa que ens agrada molt al Grup 11.
Aprofitant la sortida setmanal a la muntanya, vam collir flors i plantes (ginesta, farigola, margarides,…) i vam fer rams per portar a casa.
També vam preparar melmelada de maduixa i el divendres vam fer un esmorzar de germanor amb el nostre grup bombolla (12). I, com ens agraden molt els contes, aprofitant que estàvem treballant el de “Les bruixes d’Arlet” vam fer de bruixes i bruixots i vam crear la pòcima de la Felicitat!! Quin fart de riure ens vam fer!!
Aquest vídeo és un resum de la nostra particular setmana de Sant Ponç i també l’hem compartit amb els alumnes de l’escola Timbaler del Bruc, com a activitat d’agermanament entre els dos centres.

Esperem que us agradi!
GRUP 11 (Sultan, Ana, Jonathan, Minna, Mohamed i Salma)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *