ENS AGERMANEM AMB L’ESCOLA TIMBALER DEL BRUC

Aquest curs 2020-2021 ens hem agermanat amb l’escola Timbaler del Bruc. Ho hem fet de forma virtual, però tot i la distància ens hem sentit molt a prop.

Els alumnes d’ambdós centres realitzen diferents activitats conjuntes adaptades a les necessitats i la realitat dels alumnes. Ens comuniquem i compartim experiències.

Les activitats compartides són les següents: intercanvi artístic, contes, intercanvi de cançons, coreografia, Joysticks i vídeo-tour de l’escola.

Esperem conèixer-nos en persona aviat.

Graduació

Ahir va ser un dia ple d’emocions, vam celebrar l’acte de graduació al pati!
Ens vam reunir alguns grups i les famílies per poder acomiadar-nos dels alumnes que marxen a l’escola a continuar la seva formació a altres centres.
Us desitgem a tots molta sort en el… Llegeix més»

L’alumnat de l’escola ja treballa amb el correu electrònic.

La Comissió de Cultura Digital va gestionar l’adquisició, per part de l’escola, del domini “@santjoandelacreu.cat“.
Ara ja tots els i les alumnes (amb l’autorització signada dels seus pares i/o mares) compten amb una adreça electrònica amb la qual poden comunicar-se… Llegeix més»

Sant Jordi a CREA

Aquest Sant Jordi, els alumnes del CREA, han pogut gaudir d’una representació sensorial amb textures, olors i sons basada en una adaptació de la llegenda de Sant Jordi.
Esperem que us agradi!

Bee-bot

QUÈ ÉS?
Bee-bot és un petit robot en forma d’abella que ha de seguir les nostres instruccions mitjançant ordres (avançar, retrocedir, girar…) que hem de seqüenciar correctament a través de la pulsació de botons per arribar a un destí que marquem com a objectiu.
QUÈ ES TREBALLA?
La… Llegeix més»