Fem créixer la PAU plantant desitjos

Ahir vam celebrar el dia escolar de la pau i la no violència juntament amb l’escola Tomàs Raguer plantant desitjos de pau juntament amb un bulb al jardí del patí de l’escola.

Amb aquesta analogia i de forma simbòlica preteníem fer reflexionar l’alumnat sobre la necessitat de sembrar i escampar la llavor de cultura de la pau. La pau no s’aconsegueix amb un dia, no. S’ha de sembrar, s’ha de cuidar, s’ha de regar, hem d’esforçar-nos per mantenir tots els elements necessaris i les condicions perquè pugui créixer i extendre’s, i només així, al final florirà la pau al món.

I la pau comença aquí, amb el nostre dia a dia, amb cada gra de sorra, amb la manera com resolem els nostres conflictes, amb la manera com ens relacionem amb els altres, amb la nostra mirada, amb els nostres fets a cada moment… depen de nosaltres, de tu, de mi, de tots i totes.

Us deixem amb un video que recull el nostre petit gest i alguns dels nostres desitjos…cliqueu aquí i el veureu!