La Teràpia Assistida en Gossos del Suri als mitjans!

Avui han vingut molts mitjans a l’escola per donar a conèixer l’activitat de Teràpia Assistida en Gossos que aquest any hem començat a l’escola. Com bé sabeu, aquest programa treballa diferents objectius terapèutics concrets (físics, socials, cognitiu i emocionals) per a cada alumne/a a través de la interacció amb el gos.

També han vingut la Montse i la Mireia de Special Olymplics a conèixer aquesta activitat que ens subvencionen en col·laboració amb la Fundació Leo Messi, amb la finalitat de fer-ne difusió i donar a conèixer aquesta modalitat terapèutica que està donant molt bons resultats. Els alumnes, en Jordi (l’educador), en Coco i la Neula han estat més distrets que mai!

Us deixem els links de les notícies i publicacions:

Us recordem que al bloc de l’escola que està lincat al menú de la web podreu veure més fotografies de les sessions de TAG.