ART+ESCOLA+FICCIÓ+SURIÑACH

Aquest curs hem participat en la novena edició d’ART-ESCOLA, que enguany ha girat entorn del tema: FICCIÓ.

Com moltes i molts sabeu, aquest projecte ens proposa treballar l’art des d’una perspectiva multidisciplinar, i nosaltres li donem el valor afegit de compartir-lo amb alumnes de sisè de l’escola ordinària Tomàs Raguer.

Malgrat no hem pogut anar a la universitat de Vic a fer la presentació del treball realitzat ni tampoc hem pogut assistir a l’exposició al Centre d’Art Contemporari de Vic (ACVic), sí que podem compartir amb vosaltres el treball realitzat i publicat a la seva web. Us recomanem aquest vídeo!

Procés de treball als centres educatius participants durant el curs 2019-2020.
Realitzat a partir del material cedit pel professorat dels centres.