QUE RES NO M’ATURI (actualitzat! ja podeu accedir al videoclip)

Un curs més, alumnes de l’Institut Camps Blancs de Sant Boi van compartir amb nosaltres un matí i, com sempre, va estar una bonica i enriquidora experiència. I què vam fer aquest any? Us en fem cinc cèntims…

La jornada del dia 20 va tenir una peculiaritat respecte les anteriors: aquest cop, dúiem a terme dues activitats a l’hora, ja que, per una banda, es van realitzar diversos tallers i, paral·lelament, es van enregistrar aquests i altres escenes per fer el muntatge d’un videoclip amb la cançó de Los Aslandticos “Y poco más”.

img-3

Les alumnes de Camps Blancs van arribar a l’escola amb tot ben preparat per realitzar sis tallers amb els/les nostres alumnes. El personal docent d’ambdós centres també hi era però elles eren les encarregades de dinamitzar les activitats.

Aula 1: Danses i jocs

Aula 2: Fem de pintors

Aula 3: Taller d’instruments

Aula 4: Elaboració de cartells i guarniments

Aules 5/6 (un grup d’alumnes): Taller de cuina

Aules 5/6 (un grup d’alumnes): Coreografia del videoclip “Que res no m’aturi”

El muntatge del videoclip no us l’expliquem, que és una sorpresa. Per a la seva realització, vam comptar amb un gran tècnic, l’Aaron Teira Palau. Només, us avancem que va fer unes gravacions estupendes i que el resultat final serà fantàstic.

Per acabar la jornada, com ja és habitual, vam fer una posta en comú, entre les alumnes i professorat perquè ens fessin preguntes i plantegessin dubtes.

Moltes gràcies a totes les alumnes, a la Raquel i la Mª Carmen (professores de Camps Blancs), a l’Aaron, al Torhek i a la Nataly (exalumna de la nostra escola que també va voler gaudir amb nosaltres de l’activitat).

RECULL D’IMATGES DE LA TROBADA

Ja podeu accedir a la gravació clicant sobre el títol del videoclip o a través del YouTube, on l’han penjat l’Institut Camps Blancs. Esperem que us agradi!

QUE RES NO M’ATURI

1 comentari

1. Raquel Rodríguez

Com sempre, va ser una jornada especial, on vam compartir un matí ple de màgia i bons moments!!!!i Moltes gràcies per la vostra acollida i dedicació, sou un@s grans professionals!!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *