A l’escola Maria Felip, considerem essencial oferir activitats que afavoreixin el benestar i el desenvolupament integral dels nostres alumnes. Una de les més participatives és la natació, una activitat que ofereix una experiència enriquidora que va molt més enllà de l’exercici físic.
A l’aigua, els nostres alumnes treballen la motricitat, la coordinació i la confiança en si mateixos, sempre amb l’acompanyament de monitors especialitzats que els ajuden a avançar en el seu aprenentatge. Però l’experiència no acaba dins la piscina: als vestidors, també reforcen l’autonomia personal en tasques com vestir-se i desvestir-se, fomentant la seva independència.
A més, la piscina es converteix en un espai de convivència on compartir converses i vivències. Els monitors ens expliquen, amb un somriure, que els nostres alumnes sempre els mantenen informats de tot: el menú del dia, la temperatura exterior o fins i tot els últims resultats de la lliga de futbol!
Tal com ens recorda l’Alexis, un dels monitors de piscina: “Nedar és l’art de flotar i avançar”. I això és exactament el que fan els nostres alumnes: aprendre, superar-se i, sobretot, gaudir de cada experiència a l’aigua.

