2020-2021… Darrere la mascareta, un somriure

HOLA, FAMÍLIES!!!

Ja portem unes setmanes d’escola… Tots junts ens hem adaptat molt bé a les novetats d’aquest nou curs i seguim treballant amb moltes ganes i plens d’il·lusió.

Algunes coses són diferents d’altres cursos però necessitàvem tornar a compartir el dia a dia i ho estem fent.

Ah!, com sempre, necessitem la vostra participació. A les celebracions, no podreu venir a l’escola però segur que podeu col·laborar i seguir les consignes que us vagin arribant des de l’escola i des de l’aula.

WEB

Començarem ben aviat a compartir les experiències, les activitats, les celebracions… estigueu ben pendents perquè no trigarem a penjar nous articles.

NOU MÒBIL – WHATSAPP

Com ja sabeu, disposem de nou número de l’escola. Afegiu el número als vostres mòbils: 680 31 53 74. Des d’aquest número us farem arribar informacions per a totes les famílies i ens comunicarem a través del whatsapp.

Si necessiteu comunicar-vos amb el centre, també podeu seguir trucant al telèfon fix de l’escola: 93 662 06 04

I recordeu, si teniu dubtes o necessiteu informació en relació a la situació sanitària de l’escola, de les mesures a prendre amb els vostres fills/es en cas de símptomes o de qualsevol aspecte que vulgueu aclarir, estem a la vostra disposició.