Psicopedagogia

L’escola compta amb un servei de psicopedagoga, el qual realitza servei de suport i assessorament a alumnes, famílies i mestres. Entre d’altres funcions, el servei de psicopedagogia contempla:

• Atenció de l’alumnat davant situacions de desajustament emocional, i assesorament a mestres i famílies davant d’aquests casos.
    • Participació de les entrevistes amb alumnes, famílies i demés agents de la comunitat educativa.
    • Coordinació dels serveis externs dels alumnes i les famílies (CSMIJ, CSMA, SESM-DI, Hospital de dia, EAIA, CRAE, serveis socials, etc.), i en fa un seguiment per tal de garantir una resposta educativa global.
    • Coordinar la realització dels diferents informes dels alumnes sol·licitats per les famílies (CAD, EVO laboral, sortida alumnes TVA, etc.).
    • Participació a les reunions del centre amb professionals externs com ara, psicòlegs privats, clinics i dels SAPCEE, treballadora social del CEB, i demés professionals implicats en el treball amb famílies i alumnat.