Una llegenda de Sant Jordi molt original!!!

Amb motiu del concurs de Sant Jordi de la meva escola, Escola Boix, m’he inventat una llegenda de Sant Jordi que espero que us agradi molt.És una història divertida i diferent a la verdadera llegenda de Sant Jordi. ENDAVANT!!!   LLEGIU-LA. La princesa sóc jo. (Clica sobre la imatge i la podràs llegir i imprimir.)
Vaig demanar als il.lustradors que van venir a visitar-nos si podrien dibuixar alguns personatges de la meva història. El Joan Antonja ens va fer a tots un drac molt ferotge i la Marta Muntañá va fibuixar la princesa i el princep, també un altre drac xulíssim. Els he penjat a la meva habitació. Us els ensenyo.

Leire C. (8anys)