Informació destacada

HORARIS PRESENTACIONS CURS 2021 2022

CLICA AQUÍ PER VEURE L’HORARI DE PRESENTACIONS

Ja podeu consultar els horaris del curs al MENÚ d’aquesta pàgina

LLISTES D’ESPERA CURS 2021-2022

En aquests moments els nostres cursos ESTAN PLENS.

Apunteu-vos a la llista d’espera i tan aviat com hi hagi plaça ens posarem en contacte amb vosaltres.

CLICA AQUÍ PER ACCEDIR A LES LLISTES D’ESPERA

Horaris d’atenció al públic a partir del 20 de setembre:

Dilluns, dimarts i divendres de 10h a 13h

Dimecres i dijous de 17h a 19h

Sortida a Cardona 17/06/2021

El passat dijous 17 de juny l’alumnat de tots els cursos del CFA Premià de Mar va participar en la sortida de final de curs a Cardona, on vam realitzar una visita guiada del castell de Cardona i vam aprendre història i anècotes sobre els edificis de la fortalesa.

A més, també vam fer una visita guiada de les mines de sal, on vam conèixer de primera mà com s’extreia el mineral de sal i els tipus de sal que hi ha.

Finalment, vam dinar de pícnic prop de les mines de sal tots junts per conèixer-nos millor i vam fer una foto de grup abans de tornar a pujar al bus de tornada a Premià. Desitgem veure-us a tots ben aviat!

Bona diada de Sant Jordi

Avui és dia de celebració, és dia de llibres i roses. Aprofitant aquesta data, l’alumnat d’instrumental 1 ha gaudit d’una sortida per Premià de Mar en què han participat en la tradició de Sant Jordi de regalar roses i també han triat entre tots un llibre nou per l’escola.

Des del CFA Premià de Mar desitgem a tothom un bon Sant Jordi!

13 d’abril: començament del Ramadà

El CFA Premià de Mar és una escola d’adults amb una gran diversitat d’alumnat i amb una riquesa multicultural extraordinària, especialment en els grups d’ensenyaments inicials i bàsics.

Un dels col·lectius estrangers més nombrosos a la nostra escola dins d’aquesta branca d’ensenyaments és el musulmà; amb persones provinents de països com Gàmbia, el Marroc o el Pakistan.

Dimarts 13 d’abril va començar el novè mes del calendari islàmic: el mes del Ramadà. L’equip docent del CFA Premià de Mar desitja a tot el nostre alumnat musulmà un bon Ramadà. 😀

Sortida al Cosmocaixa 15/04

El passat dijous dia 15 d’abril el nostre alumnat del GES va fer una sortida al museu de ciència Cosmocaixa.

Vam poder fer un recorregut interactiu per la història de la Terra i la vida des de la creació del cosmos passant per l’evolució de les espècies i finalment coneixent els aspectes més profunds del cervell humà.

També vam poder visitar el famós bosc inundat i conèixer de primera mà l’ecosistema de la selva amazònica i les seves espècies més representatives com les boes, peixos, ocells tropicals i el capibara.

De ben segur, repetirem!