Informació preinscripcions pel curs 2020-2021

Alumnes admesos (ordenats per ensenyaments i nivells)

Alumnes admesos ordenats per ordre alfabètic del primer cognom

Alumnes en llista d’espera

Si esteu a les llistes d’admesos a la preinscripció haureu de realitzar la matrícula del 2 al 9 de setembre al nostre centre.

Si esteu a la llista d’espera ens posarem en contacte amb vosaltres de seguida que hi hagi una plaça lliure.

Si no heu pogut fer la preinscripció podeu venir al centre a partir del 14 de setembre. Si hi ha places lliures us podreu matricular a l’ensenyament que sol·liciteu. En cas que no hi hagi plaça us apuntarem a llista d’espera.

Sortida a la Biblioteca de Premià

Els alumnes dels grups tant de Castellà 2 i Castellà 3 van sortir el dijous 19 de desembre cap a la Biblioteca Municipal de Premià de Mar, per fer una visita a les seves instal·lacions.
Tots els alumnes es van fer el carnet i van veure… Llegeix més»

Dia contra la Violència contra la Dona

A l’aula, els alumnes van dissenyar pancartes amb eslògans en els idiomes que estaven estudiant (català, castellà o anglès, segons el cas).
Posteriorment, vam fer una concentració a la porta de l’Escola i vam prendre una foto.

A la tarda, l’Escola es va sumar als actes… Llegeix més»