Qui som?

L’escola La Branca d’Albons forma part de la ZER Montgrí des dels inicis d’aquesta ara fa gairebé 30 anys. Tot i que les tres escoles que formem la ZER som tres realitats diferents, cadascuna amb les nostres particularitats, la ZER ens ofereix l’oportunitat de compartir idees, activitats i projectes que ens fan millors.

Som una escola petita, de poble, situada enmig de la plana de l’Empordà, ben a prop del Massís del Montgrí i del mar. Som una escola respectuosa amb l’entorn i oberta a tota la comunitat educativa ja que, com diu el proverbi africà: PER EDUCAR UN INFANT CAL TOTA LA TRIBU.

Aquest curs 2023-24, com a novetat, donem la benvinguda també a l’escola als infants d’1 i 2 anys. Som en total 73 alumnes, repartits en 6 aules, i l’equip de mestres següent:

• Tutora i educadora d’i1 i i2 – Ester Alberch i Jose Garcia
            • Tutora d’i3 i i4 – Mireia Foix
            • Tutora d’i5 i 1r  – Cristina Ayats
            • Tutora de 2n – Laia Pagès (secretària)
            • Tutora de 3r i 4t i mestra de suport –  Carme Hyland i Laura Ministral (directora)
            • Tutora de 5è i 6è – Tamen Góngora
            • Mestra d’anglès – Carme Hyland
            • Mestra de música – Marina Arumí
            • Mestra d’educació física – Cristina Rodríguez
            • Mestra d’educació especial – Victòria Roura i Cristina Ros
            • Psicopedagoga de l’EAP: Lídia Masó
            • Inspector d’educació: Cati Riembau

Formen part d’aquest equip també la Susana (conserge), la Mònica, la Júlia i la Maria i l’Eva (monitores del servei de menjador) i la Dolors i la Vanesa (personal de neteja del centre).