AFA

Pots veure les últimes notícies de l’AFA de l’escola El Rajaret aquí.

L’AFA és l’entitat que agrupa a les mares i els pares d’alumnes de l’Escola per a la defensa dels seus interessos en tot allò que fa referència a l’educació dels nens i nenes i col·labora en el funcionament del centre.
És una entitat constituïda com associació sense ànim de lucre. Està regulada per uns estatuts i s’organitza a través de: La Junta Directiva i l’Assemblea General.
L’objectiu fonamental de l’AFA és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

ampa

Algunes de les tasques que es fan són:

• Promoure la participació de pares i mares dels alumnes: Castanyada, Xocolatada per Carnaval, Projecte pati, Fireta Escolar i sopar de fi de curs.
  • Promoure la representació i la participació dels pares i mares dels alumnes en el Consell Escolar.
  • Promociona les activitats extraescolars.
  • Ajuda al finançament d’activitats o equipaments que el centre necessita: colònies, material matemàtic, material informàtic, estructures del pati…
Qui és de l’AFA?

L’Associació està formada per les famílies que s’han inscrit com a sòcies. L’actual Junta està formada per:

• Presidència: Astrid Sallarès
  • Secretaria: Anna Muñoz
  • Tresoreria: Mònica Morilla

A més, hi ha els vocals que formen diferents grups de treball.
La quota és de: 1 fill/a 36€        2 fills/es 54€        3 fills/es 63€

• Correu electrònic: afarajaret@zermontgri.cat