La ZER

La Zona Escolar Rural El Moianès era una unitat escolar pública que fins el curs 2009-2010 estava formada per les escoles de Calders, Castellcir, l’Estany, Monistrol de Calders, Mura, Sant Quirze Safaja i Collsuspina.

mapazernou

A partir del curs 2010-2011 s’ha dividit la ZER en dues: la ZER El Moianès Llevant, formada per les escoles de Castellcir, Collsuspina, L’Estany i Sant Quirze Safaja i la ZER El Moianès Ponent formada per les escoles de Calders, Monistrol de Calders i Mura.

El curs 2019-2020 la ZER El Moianès LLevant ha passat a estar formada per les escoles de Collsuspina, L’Estany i Sant Quirze Safaja.

A la ZER ens proposem aconseguir una escola d’àmbit rural de qualitat amb la col.laboració expressa de mestres, pares, alumnes, ajuntaments i tots els àmbits de cada comunitat que puguin i vulguin treballar juntament amb els centres per una societat compromesa amb Catalunya i el Món, més democràtica, acollidora, coeducativa i amb un gran respecte per la diversitat.

La nostra ZER assumeix com a seus els quatre pilars de l’educació mencionats en l’Informe Delors:

• Aprendre a ser
  • Aprendre a fer