COLÒNIES AL MOLÍ DE LA RIERA

Els nens i nenes de Cicle Inicial de la ZER vam anar de colònies a Sant Pere de Torelló. Vam estar a la casa de colònies del Molí de la Riera.

Primer ens vam presentar. Els monitors es deien Martí, Arnau, Ivet i Cristina. Després d’esmorzar ens van explicar la  llegenda de l’ Ermità al bosc.

Després de dinar vam anar a trobar oficis antics: el llenyataire, el ferrer, el torner i el pastor.

Vam berenar i després vam anar a les habitacions per fer-nos els llits.

Després de sopar vam fer un joc de nit amb les llanternes i un foc de camp.

Vam anar a dormir a les lliteres.

Al dia següent ens vam vestir,  vam anar a jugar i després a esmorzar.

Després d’esmorzar vam fer galetes i vam anar a veure el molí fariner i vam fer farina.

Vam dinar i ja vam marxar cap a les escoles.

Nens i nenes de cicle inicial: Les Fonts, Les Roombes, Màquines Voladores i Televisions.