2n dia Jugar y Convivr

Avui hem fet una gimcana per conèixer millor Valladolid amb  grups barrejats de les diferents escoles. En aquesta activitat havíem d’anar buscar pistes per un monument o espai important, allà amb l’ajuda del GPS d’un mobil ens portava a una altre lloc de la ciutat, i així fins a aconseguir les peces d’un puzle.

A la tarda ens hem dirigit a l’Auditorio de Laguna del Dueroper representar les danses que cada escola s’havia preparat. Els de Laguna del Duero ens han preparat una benvinguda amb un vídeo i han fet una mica d’espectacle per animar la tarda. Per a cada presentació han preparat una introducció amb un vídeo amb imatges sobre l’escola a que li tocava ballar. Els nens i nenes de Sanlucar de Barrameda han preparat un ball molt xulo amb una mica de flamenco barrejat amb altres tipus de balls.

Per acabar, han posat una cançó de la Shakira sense lletra i tots junts cantàvem una lletra diferent sobre jugar y convivir, ha sigut molt emocionant cantar tots junts un cançó improvisada.

Podeu veure la nostra actuació en aquest enllaç:

Núria P. 5è Castellcir

jyc 2nDIA3p jyc 2nDIAp jyc 2nDIA2