Escola del Lligallo del Gànguil

L’escola Lligallo del Gànguil es troba situada al mig de les barriades del Gànguil i del Roig.

L’escola del Lligallo del Gànguil és una escola cíclica i pública. Consta actualment de 5 unitats: 2 d’Educació Infantil i 3 d’Educació Primària. A la vegada que forma part de la ZER Mestral.

Quant a les dependències pròpies el centre consta de 2 Aules d’educació infantil, 3 Aules d’ Educació Primària, 1 aula d’informàtica, 1 biblioteca (utilitzada com aula de primària actualment), 1 gimnàs- aula d’ usos múltiples, 1 despatx de direcció i un pati molt gran amb un sorral i una zona de jocs d’estructures per l’alumnat d’infantil.

A més també disposa de les instal·lacions properes al centre cedides per l’ajuntament: la pista poliesportiva i el camp de futbol.

El centre ofereix el servei de menjador escolar des del curs 2007/08.