Escola del Lligallo del Gànguil

Benvolguts membres de la comunitat educativa de l’escola Lligallo del Gànguil.

Des de l’escola Lligallo del Gànguil volem donar la benvinguda al nostre espai Web, on podeu trobar tota la informació sobre la nostra escola i també de la ZER Mestral.
Aquest espai ha de servir per transmetre les informacions relatives al nostre centre que van des de les activitats que realitzen els alumnes, el recull de documents educatius i normatius, així com el calendari escolar, el calendari de les festes i sortides i altres aspectes rellevants de la nostra escola i entorn.
Aprofitem l’avinentesa per expressar que la tasca educativa que es du a terme a l’escola comporta la bona relació entre tots els estaments de la comunitat educativa: alumnes, mestres, mares i pares, AMPA, ajuntament. Agraïm la vostra col·laboració i implicació que demostreu en tot moment.
Els recordem que el centre no es fa responsable de l’ús i el tracte que un tercer pugui fer de les publicacions efectuades en aquesta web: imatges, audicions, treballs i vídeos.
Atentament,
Josep Forcadell i Roman
Director de l’escola del Lligallo del Gànguil
LLIGALLO