Escola Divina Pastora

L’escola Divina Pastora és el centre més petit dels tres que formen la ZER Mestral

L’escola està ubicada a l’anomenat sector de baix del municipi de Vinallop.

Està constituïda per planta baixa i primer pis. Disposa de dues aules, un despatx de direcció i una petita aula multi usos que s’utilitza per fer desdoblaments i com a menjador.

L’escola està envoltada per una tanca i té un petit pati al seu interior que actualment es fa servir d’hort.

Prop de l’escola hi ha un zona d’esbarjo que pertany a l’Ajuntament, que l’alumnat utilitza com a zona d’esbarjo, de vegades, per fer Educació física.

Remarcar que aquest estiu el centre ha sofert una renovació de les seves instal·lacions amb el canvi de les antigues finestres per unes noves d’alumini, també s’han instal·lat cortines noves i s’ha pintat de nou tot el centre.