EXPO-ZER’17

EL PASSAT 19 DE JUNY LA ZER AL COMPLET  VA CELEBRAR L’EXPO-ZER’17 a l’escola Santa Coloma.
Els alumnes de la ZER van exposar a les famílies els projectes i activitats que s’han desenvolupat al llarg d’aquest curs: Miró, Mates al carrer, Esport Blanc, Convivència, Llengües estrangeres.
Per la seva part, els alumnes d’Infantil van escenificar diferents sortides que han realitzat tots plegats com a ZER.
L’EXPO intentava assemblar-se el màxim possible a una EXPO real: expositors, guies, reporters, càtering…
Tot un èxit que ha estat possible amb la col.laboració i esforç de la comunitat educativa i diferents empreses i entitats ceretanes.
GRÀCIES A TOTHOM!!!
En aquests enllaços podeu veure:
IMATGES