AFA Escola EL GURRI- Associació de famílies d’alumnes

L’AFA de l’escola agrupa a les mares i els pares d’alumnes de l’escola per a la defensa dels seus interessos en tot allò que fa referència a l’educació dels nens i nenes i col·labora en el funcionament del centre.És una entitat constituïda com associació sense ànim de lucre. Està regulada per uns estatuts i s’organitza a través de la Junta Directiva i l’Assemblea General.
L’objectiu fonamental de l’AFA és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles. Mantenim una relació molt estreta amb l’escola i col·laborem en projectes, organitzem la socialització de llibres, les extraescolars i financiem bona part de les sortides i activitats.

Com a tasques més importants que realitzem destaquem:

• Vetllar per la qualitat educativa dels nostres fills i filles.
  • Potenciar la participació i la implicació de totes les famílies al centre.
  • Completa col·laboració amb els mestres de l’escola participant en les activitats escolars.
  • Ajuda i col·laboració en el manteniment de l’escola com pintar, cuidar l’hort, aportació de material, projecte pati, racons i espais de treball, etc.
  • Donar suport a les famílies si hi ha algun contratemps de convivència, com a representants seus.
  • Donar serveis a les famílies, com per exemple organitzar activitats extraescolars.
  • Recaptar fons per activitats i sortides escolars, com per exemple: les trobades familiars, Festes de Nadal, Tió i Reis, Sortides de teatre, transport del curset de piscina, Festa de final de curs, Sortida dels alumnes de 6è, participació dels alumnes a les festes del poble de Taradell com per exemple la Festa dels Tonis, vinculació absoluta amb el barri de Mont-rodon, espais públics, Festa Major, …

Els representants de l’AMPA ens reunim com a mínim un cop al mes a la biblioteca de l’escola, encara que coincidim a l’escola gairebé cada dia totes les famílies i mestres, així que ens és molt fàcil comunicar-nos entre nosaltres.

Podeu contactar amb nosaltres a:  ampaelgurri@gmail.com

Ens podeu seguir a Instagram a: @afa_escola_elgurri