ZER Guicivervi

Els primers dies d’escola

A Ciutadilla el primer dia d’escola ens vam retrobar amb els nens i les mestres.

Aquest any tenim una alumna nova, la Vilma i tres mestres noves: la Marta, la Núria i l’Esther.

Després d’explicar-nos com ens ha anat l’estiu ens hem posat a organitzar el material que farem servir aquest any.

Aquests primers dies ens agraden molt perquè allarguem les estones de pati i fins i tot hi sortim a la tarda.

Segur que aquest curs ens portarà moltes sorpreses!!!

Cliqueu la fotografia per veure’n més.

Cada llavor sap com arribar a ser arbre – Escola de Guimerà

Un dia de finals del curs passat els alumnes de Guimerà vam esmorzar nespres que ens van dur pel fet de participar en el Pla de Consum de Fruita a les escoles promogut pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Un cop menjada la fruita d’os vam recollir les llavors per plantar-les posteriorment en una safata gran durant l’hora de tallers, així com, vam deixar en aigua una llavor d’alvocat.

Aquest curs al tornar a l’escola hem vist que les llavors han germinat i hem trasplantat les plàntules en tests individuals que hem construït reutilitzant botelles d’aigua de 1’5 litres.

Clicant damunt de la imatge veureu com trasplantem les plàntules de nesprers i la d’alvocat.

Després hem sortit a arreglar una mica el jardí de davant de l’escola, en el qual hi havien sortit moltes plantes silvestres, i ens hem trobat un insecte amb una forma molt curiosa.  De lluny ens pensàvem que era una llagosta però ha resultat ser un pregadeu o plegamans, un tocacampanes o científicament, Mantis religiosa.

Quina mà de noms per anomenar un mateix animal!

Mireu, que li hem fet un vídeo i tot…

El primer dia a l’escola Ramon Perelló de Vilagrassa

COMENCEM UN  NOU CURS AMB LA IL·LUSIÓ RENOVADA, DECIDITS I IMPLICATS PER DUR A TERME DE LA MILLOR MANERA LA NOSTRA TASCA DOCENT.

DESITGEM QUE AQUEST CURS 2018-19 ENS RESULTI PROFITÓS A TOTS PLEGATS I DES DE LA NOSTRA ESCOLA US INVITEM A COL·LABORAR AMB NOSALTRES PER A FER-HO POSSIBLE!

BON INICI DE CURS!

AQUÍ US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS D’AQUESTS PRIMERS DIES A L’ESCOLA. (cliqueu damunt d’aquesta imatge)

Bicicletades CI a Vilagrassa

El passat dijous 7 de juny començàvem la bicicletada amb els alumnes de cicle inicial de l’Escola Ramón Perelló de Vilagrassa.

Per sort, el temps ens va acompanyar i vam poder arribar fins a Fàtima sense cap mena de problema!

Després de passar una estona per Fàtima, vam emprendre el camí de tornada cap a Vilagrassa. Un cop allí, vam fer parada a la pista del poble per fer diverses activitats i així, seguir gaudint de la bicicleta.

Un dia diferent i on s’ho van passar molt bé!

Bicicletada d’Educació Infantil a Vilagrassa

Una setmana després de la sortida amb bicicleta dels alumnes de cicle inicial, els hi tocava el torn als nens i nenes de cicle infantil de l’Escola de Vilagrassa.

Els més petits de l’escola amb les seves bicicletes i patinets van fer un llarg recorregut pels carrers del poble fins arribar a la pista!

Allí van continuar gaudint dels seus mitjans de transport!

Que bé s’ho van passar!