Primer dia CdA Tremp

Molt bona nit!

Ja som al Camp D’aprenentatge de Tremp. Avui ha sigut un dia intens. Hem viatjat 67 milions d’anys. Hem arribat a Isona i hem visitat el Museu de la Conca Dellà on hem vist restes dels dinosaures hadrosaures, velociraptors i titanosaures.  Després hem visitat el jaciment de la Posa i hem investigat com paleontòlegs descobrint les restes de les rajades.

De camí a Tremp, hem parat al jaciment d’Orcau. Hem pogut descobrir rudistes (un fòssil de mol·luscs) i petjades de titanosaure.

Cap a la tarda, ha arribat un dels moments més esperats de la jornada! Conèixer l’alberg de Tremp.

Abans d’anar a dormir encara hem tingut temps de fer un coet espacial i enlairar-lo.

Si cliqueu damunt la imatge veureu les fotos de la jornada.

Bona nit, demà més i millor.

Cicle Inicial a La Clika ‘24

Avui l’alumnat de Cicle inicial de la ZER hem anat d’excursió a Lleida amb tren per participar a la cantata de La Clika a l’auditori Enric Granados.

Hem cantat i ballat totes les cançons que portem treballant al llarg d’aquest curs amb música en directe.

Ho hem donat tot i ens ho hem passat genial!!

Per acabar de tancar aquesta jornada, hem anat al parc de Sant Eloi de Tàrrega on hem jugat tots plegats.

Si voleu veure el bé que ens ho hem passat, feu clic al següent enllaç:

Colònies d’educació infantil i cicle inicial a l’Espluga de Francolí!

Els dies 17 i 18 d’abril els alumnes d’infantil i d’inicial de tota la ZER van gaudir d’unes emocionants colònies a l’Espluga de Francolí, concretament a la casa de colònies “La Capella”. Durant aquesta experiència, els nens i nenes han pogut participar en diverses activitats… Llegeix més»