ENGLISH DAY 2024

Ahir, 19 de març, l’alumnat de primària va poder gaudir de les activitats de l’English Day 2024.
La temàtica d’aquest curs va ser “English is art!”. El dia es va iniciar amb l’arribada i benviguda de tot l’alumnat de la ZER, seguidament es van desenvolupar els… Llegeix més»

COLÒNIES A COMA-RUGA

L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior aquesta setmana gaudim d’unes colònies que com sempre ens aporten:
Aprenentatges, activitats i entorn diferent de l’habitual, convivència amb companys/es i mestres, vincle de grup, també ens permeten reforçar l’autonomia, l’autoconfiança i l’autoconeixement, en definitiva una experiència única que… Llegeix més»

COSMOCAIXA

Avui els alumnes de la ZER hem anat al Cosmocaixa, on hem pogut gaudir de la visita al museu i de diferents tallers realitzats segons el curs.
Durant la visita al museu; Ens hem endinsat al bosc inundat, frondós, càlid i molt poblat: un trosset de selva,… Llegeix més»

CARNESTOLTES

Després d’una setmana fent xerinola amb els reis Carnestoltes, avui hem gaudit de la festa grossa! Hem iniciat el dia jugant tots plegats; seguidament hem cantat i ballat amb la Ballaruga i amb l’exhibició de balls que tot l’alumnat tenia preparat.
I a la tarda, els… Llegeix més»

TXO TITELLES

El dimarts i dimecres d’aquesta setmana, tots els alumnes de la ZER hem visitat TXO TITELLES a Sant Esteve de Palautordera.
Hem visitat el Bosc dels follets, el magatzem i taller i finalment hem pogut gaudir d’un tastet d’espectacle.
Txo Titelles neix el 1995 de la mà… Llegeix més»

SURFSKATE

Els alumnes de cicle superior de Sant Feliu i els alumnes de primària d’Oristà vam poder gaudir d’un taller que ofereix el Consorci del Lluçanès amb el programa Sport Inquiet. Aquest cop vam descobrir el SURFSKATE, una combinació del surf i el monopatí. Sense posar-nos… Llegeix més»

JORNADA ESPORTIVA

Un curs més hem pogut gaudir de la jornada esportiva de la ZER  amb tots els alumnes d’Oristà i Sant Feliu. Després dels partits de bàsquet i futbol entre els alumnes de 6è i les mestres, hem esmorzat, i a continuació hem anat a practicar… Llegeix més»

Colònies El Vendrell-2n dia

Bona tarda famílies,
El segon dia de colònies ha estat rodó. El matí l’hem iniciat amb una caminada entre vinyes, oliveres i ferrocarril. Hem pogut visitar la casa nadiua de Pau Casals, el Museu d’escultures d’Apel·les Fenosa i l’orgue on l’artista compartia estones amb el seu… Llegeix més»

COLÒNIES CdA El Vendrell 1r dia

Famílies! Acabem un dia ple d’emocions. Tant el matí com a la tarda hem pogut gaudir coneixent les qualitats del so, elaborant la nostra pròpia caràtula i gravant la cançó dins un estudi de gravació professional.
A la tarda ens hem pogut banyar a la platja… Llegeix més»

CAMÍ DE TRANSHUMÀNCIA FINS LA PLETA DE SALELLES

Avui els alumnes de cicle mitjà i superior han seguit el camí de transhumància fins arribar a la Pleta de Salelles. En aquest punt ens hem trobat els alumnes de l’escola Els Roures i els alumnes de l’escola Llevant per compartir coneixements treballats durant el… Llegeix més»