XXIXè CERTAMEN LITERARI- Ir DIA DEL MÓN (votacions i jornada)

CERTAMEN LITERARI-DIA DEL MÓN 2017 –Prats 12 de maig-

a. VOTACIONS: (ENLLAÇ)

Us animem a votar els treballs que han realitzat els nens i les nenes de la ZER Baridà-Batllia per aquest Certamen 2017.

Recordeu que cal votar tres treballs de cada categoria i enviar la votació amb l’ordre dels treballs a la següent adreça electrònica:

c5007797@xtec.cat  (Recordeu a posar el vostre nom o de la família)

(Exemple: Cicle Superior: primer:_________, segon:__________ i tercer:_________). Cal fer-ho amb CS-CM-CI i Educació Infantil.

Esperem que entre tots, siguem el màxim d’objectius i puguem gaudir dels texts realitzats.

santjordi

b. PROGRAMA (Estarà penjat a les diferents escoles i pobles)

MATÍ: Xavier Llopart (Escriptor: L’oreneta de Mont-sacer) i Conta-contes; Tots seguit farem les Danses del món

MIGDIA: Presentació dels països participants i Dinar

TARDA: Entrega dels premis del Certamen Literari.

Durant tot el Dia, tindrem l’exposició -LES ESCOLES RURALS-

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *