Un any més, la ZER Baridà-Batllia segueix planificant, organitzant i duent a terme moltes activitats culturals, esportives, socials, històriques i naturals.

Aquests dies ens trobem immersos en la Setmana Blanca. El nombre de families que han fet un esforç ha estat considerable i esperem que els nens i nenes aprenguin a dominar l’esquí, així com el coneixement de la neu i la muntanya (sortida ACNA).

El dia 15 de febrer, els nens d’Educació Infantil i Cicle Inicial  començaran l’activitat de piscina. També estem fent el Projecte Esport Blanc Escolar amb tot l’alumnat de cicle mitjà.

Com podeu veure, seguim organitzant-nos per a poder realitzar totes les activitats, alhora que desenvolupem el Projecte Educatiu i el mateix Currículum.

Esperem que el Carnaval sigui tot un èxit. Esperem que el gaudeixin els nens i nenes, els mestres, les famílies i tots els 5 pobles.

Us animem a participar amb la ZER, a proposar i a créixer tots/es junts/es!

BON NADAL I FELICES FESTES

Benvolguda COMUNITAT EDUCATIVA.ZER Baridà-Batllia
Us desitgem un Bon Nadal i Feliç 2018.
La ZER bARIDÀ-bATLLIA espera que gaudiu d’aquests dies amb la vostra família i que torneu plens d’il·lusions.
“Ara que la nit s’ha fet més llarga
Ara que les fulles ballen danses al racó
Ara que els carrers… Llegeix més»