ZER ALT SEGRIÀ

Com cada any per Nadal, cada ovella al seu corral. I a més a més, els nens i nenes de la ZER ALT SEGRIÀ,una obra de teatre volen representar. Enguany, l’obra es titula PLOMES, BANYETES I PASTORETS. Hi està tothom convidat, i els horaris de les representacions són els següents:

– Torre-Serona:

Dilluns 18 de desembre de 2017, a les 16:15h.

– Vilanova de Segrià:

Dimarts 19 de desembre de 2017, a les 16:00h.

– La Portella:

Dimecres 20 de desembre de 2017, a les 18.30h.

US HI ESPEREM!!!

LA TARDOR A EDUCACIÓ INFANTIL

A principis d’octubre i fins ara encara, amb els nens d’educació infantil, en l’àreea de descoberta de l’entorn, estem treballat LA TARDOR. Al voltant de la temàtica hem fet diverses activitats. Aquí us deixem la mostra d’algunes.
Un dia de pluja vam observar per la finestra… Llegeix més»

Els talents: dibuixants

Aquest dimecres hem tingut el segon pati de talents.
Aquesta vegada, el Jean-Luc, la Naiara i l’Abril ens han mostrat les seves habilitats per dibuixar. Ens han portat algunes de les seves obres realitzades per ells. Després s’han posat a dibuixar: el Jean-Luc ha fet un… Llegeix més»

DECORACIÓ DE TARDOR

Els nens i nenes de l’escola Blanca de Villalonga vam decorar l’escola amb elements de tardor. Cadascú va portar objectes per decorar, com pinyes, castanyes, fulles… També vam pintar caixes de sabates amb colors de tardor. Finalment vam enganxar  els objectes dins de les caixes… Llegeix més»

Trobada de tardor de la ZER

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dia 27 d’octubre vam fer la Trobada de tardor de la ZER. Aquest curs vam anar a l’Horta de Pinyana.

Primer ens vam reunir tots junts a la sala, i ens vam distribuir en cicles, per a fer les diferents activitats: jocs de… Llegeix més»