ZER ALT SEGRIÀ

L’HORTET

Aquest curs hem iniciat el projecte de l’hort a l’escola.
Entre tots hem plantat, hem regat i hem fet créixer les bledes, els espinacs, les escaroles, els enciams i les cebes tendres. Una vegada feta la collita vam elaborar diferents receptes: verdura de bledes i patates,… Llegeix més»

“ENTRE DINOSAURES”

A l’iniciar el curs la classe de P5 i 1r vam treballar coma projecte el nom de la classe. Lligat amb el nostre projecte intercisciplinar “Els mitjans de comunicació” vam gravar-nos i vam editar un vídeo. Aquí en teniu el resultat: (sinó us surt a… Llegeix més»

TREBALLEM ELS OFICIS

Aquest trimestre hem començat el treball dels oficis i hem convidat als pares a explicar-nos el seu.

Està essent un treball molt productiu i interessant. Aquí teniu un enllaç on podeu veure les fotos de la visita dels pares que han passat per l’escola.

Moltíssimes gràcies a tots. La vostra col·laboració ens ajuda a millorar els aprenentatges dels vostres fills/es i els motiva a aprendre d’una manera diferent.

Moltes gràcies.

ELS OFICIS DELS PARES