ZER ALT SEGRIÀ

JA TENIM EL NOSTRE HORT!!!

Aquest curs hem volgut arranjar i millorar el nostre hort. Per aquest motiu els nens i nenes de l’Escola El Roser vam decidir demanar ajuda al padrí de la Jana i li vam escriure una nota.
Els nens i nenes de l’escola, juntament amb el Josep Maria, avi de la Jana, han remogut i preparat la terra perquè estava molt dura i compacta.
Després han plantat: CEBES, JULIVERT, BRÒQUIL, ESCAROLA, ENCIAM, COLS I MADRUIXES.
Finalment, vam col·locar una xarxa per evitar que els ocells es mengin les nostres plantes.

Tots els dies un grup de nens i nenes de l’escola

s’encarrega deel nostre hort.

Ara només ens queda esperar!!!!

TREBALLEM EL TRAÇ DELS NOMBRES AL PATI

AVUI HEM INICIAT I PER ALGUNS RECORDAT, EL TRAÇ DELS NOMBRES QUE ANEM TREBALLANT, PERÒ AQUESTA VEGADA HO HEM FET AL PATI.
HEM DESCOBERT ELS CAMINETS QUE FAN ELS NÚMEROS, I MÉS IMPORTANT ENCARA, PER ON HEM DE COMENÇAR A ESCRIURE’LS. HO HEM FET DE DIVERSES… Llegeix més»

ENS VISITA LA FISIOTERAPEUTA

AVUI, DIVENDRES 29 DE SETEMBRE HEM REBUT LA VISITA DE LA MARE DE L’ALBERT, L’ELENA, I ENS HA ENSENYAT UNA PART DEL SEU OFICI, FISIOTERAPEUTA ENS HA PORTAT UNA LLITERA, ENS HA DEIXAT EL FONENDOSCOPI, ENS HA ENVENAT ALGUNA PART DEL COS, ENS HA FET MASSATGES,… Llegeix més»

L’HORTET

Aquest curs hem iniciat el projecte de l’hort a l’escola.
Entre tots hem plantat, hem regat i hem fet créixer les bledes, els espinacs, les escaroles, els enciams i les cebes tendres. Una vegada feta la collita vam elaborar diferents receptes: verdura de bledes i patates,… Llegeix més»