L’escola de Lladurs torna a participar al videoMAT2018

El vídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.
Aquest any i per 6è curs consecutiu, la nostra escola torna a participar al videMAT2018.
El nostre repte era fabricar un aparell per tal de poder saber l’edat dels arbres. Per fer-ho ens vàrem centrar en un bosc de pinasses proper a l’escola.
El resultat el podeu visualitzar als vídeos adjunts. Hi trobareu el vídeo de 3′ que participa al videoMAT i també una versió una mica més extensa.
Desitgem que us agradi el treball realitzat i us recordem que a partir del 17 d’abril s’obre la votació del públic. Us animem doncs a què ens feu molts “likes”

videoMAT2018

Versió ampliada

A partir del dimarts 17 d’abril, podeu donar-nos el vostre “Like”, si ho creieu oportú. Gràcies