Plantada d’arbres a la Knauf

Dia de l’arbre a Knauf

El dia 4 de març de 2016, els nens i les nenes de l’escola de La Coma vam anar a la plantada d’arbres de la Knauf.

Nosaltres vam pujar al taxi fins la plaça del Mur. Quan va venir l’autobús ens hi vam pujar fins a la Knauf. Els agents rurals ens van fer una foto i després vam esmorzar.

Quant vam acabar d’esmorzar, ens van portar a veure la fàbrica. Primer ens van explicar que trituren la pedra de guix a trossos de 3,5 cm. Després la trituraven a 200 micres. Quan ja esta tot triturat, calcinen el guix i ja està preparat per ficar l’aigua i els additius. Després fan com un entrepà, posen primer el paper, després la pasta de guix i per últim, un altra capa de paper. Quan ja està sec, ho tallen a mida i fiquen les plaques sobre els palets i ja s’ho poden emportar amb el camió.

Després de fer la visita a la fàbrica vam anar a plantar els arbres. Però, abans d’anar a plantar els arbres els agents rurals ens van fer una xerrada sobre el bosc, els animals i el seu entorn. En acabar, vam anar a plantar els arbres amb els alumnes de la UEC l’Afrau. Els nens de La Coma vam plantar un arbre entre tots.

Al mig dia, vam pujar cap a La Coma amb un bus on només hi anàvem nosaltres.