PASTORETS 2015 A NAVÈS

El dimarts 22 de desembre a les 21 h, els alumnes de l’escola Aiguadora van representar, davant d’un nombrós públic, l’obra: La cantata dels pastorets de Carles Mesa Soto.

Els “artistes” es van posar a punt tot maquillant-se , vestint-se i caracteritzant-se amb el seu personatge. Això sí, emocionats i amb nervis, just abans de l’estrena, però…, s’obre el teló i comença la funció, és hora de mostrar tot el treball realitzat durant dies.

La cantata dels pastorets és una obra de teatre on es combina el text teatral i vuit cançons que ajuden a desenvolupar la coneguda història. En Lluquet i en Rovelló són dos pastors catalans que viatgen a Betlem, pel camí coneixeran els pastors de Judea , la història de Josep i Maria, … i s’hauran d’enfrontar a uns dimonis i unes fúries que provaran de fer les mil i una, però l’àngel Sant Miquel i la seva cort vetllaran perquè no els passi res.

Durant setanta minuts els alumnes, des del més al gran al més xic, van interpretar i dramatitzar amb espontaneïtat, il·lusió i esforç el seu paper. També van cantar i representar les cançons que acompanyaven les escenes. La trama es va anar succeint en les onze escenes que van interpretar.

Els alumnes es van divertir i van entretenir al públic assistent que també va gaudir de l’espectacle..

Després dels pastorets, vam rebre la visita de Ses Majestats els Patges d’Orient, els petits van aprofitar per lliurar la carta amb la finalitat de que els Patges la facin arribar a Ses Majestats els Reis, i que aquests facin realitat els seus desitjos.

Per tancar la vetllada vam poder gaudir de xocolata desfeta, coca i begudes, tot això mentre fèiem petar la xerrada amb els amics i coneguts.

Pastorets 2015 – Navès