FIRA DE STA. LLÚCIA 2016 – NAVÈS

Com passa el temps! Ja torna a ser la Fira de Santa Llúcia de Navès!

El segon diumenge de desembre s’ha llevat amb un sol radiant i una temperatura fresqueta de bon matí, però a mesura que ha avançat el matí un bonic dia i una temperatura agradable s’han imposat, no donava pas la sensació que estem en un dels mesos més freds de l’any.

Durant aquest cap de setmana s’ha celebrat la tradicional fira de Santa Llúcia de Navès, una fira de caire artesà i de les més antigues de Catalunya. Avui diumenge una gran quantitat d’expositors amb tota mena de productes i elements d’artesania s’han exposat.

L’Escola Aiguadora no ha deixat escapar aquesta oportunitat de col·laborar amb el poble i hem estat un dels expositors tot mostrant les manualitats realitzades pels alumnes de l’escola. A l’exposició hi hem pogut veure diversitat de manualitats:

• Una espalmatòria de Nadal feta amb material reciclat: tap de suro, un CD, un pot de vidre, goma eva i cinta.
  • Una moderna rosa de Sant Jordi feta amb cartolina, fusta i altre material reciclable.
  • Imatges de la Mona de Pasqua que vam elaborar el curs passat.
  • Tapes d’àlbums amb temàtiques relacionades amb les èpoques que es van elaborar.
  • Una caixa de sorpreses: una ouera decorada per guardar-hi petits tresors que ens anem trobant.
  • Art: vam treballar artistes com Leonardo Da Vinci i Paul Klee. Hem exposat el retrat que vam fer a un company i un quadre amb les tècniques que utilitzava Paul Klee.
  • La línia, quin munt d’imatges i que boniques que quedem quan juguem i combinem diferents tipus de línies i colors.
  • Quatre mandales gegants elaborades en grups.
  • La tardor. Hem exposat dos treballs, un relacionat amb els bolets i que vam presentar al concurs de la Fira del Bolet de Solsona; i un altre fet amb fulles naturals seques decorades amb pintura blanca.

L’ambient agradable, el sol i les altes temperatures ha fet que durant el matí l’afluència de visitants al recinte firal hagi estat elevada.