FESTA DE FINAL DE CURS A L’ESCOLA AIGUADORA

El divendres 9 de juny vam celebrar la festa de fi de curs de l’Escola Aiguadora. Vam començar els actes amb la representació teatral de la cantata  “Florinda, La Vaca Pallassa, basada en el conte escrit i narrat per l’artista Manel Justícia amb cançons inèdites creades especialment per Ferran Andechaga, Sergi Esparza i Sara Hernández on s’explica la història màgica d’una vaca somiadora. L’adaptació teatral d’aquest conte la vam fer els mestres de l’escola.

El conte reivindica la importància de l’esforç, la valentia i la voluntat per aconseguir els nostres propòsits i desitjos per tal de ser feliç i fer-ne als que ens envolten. Ens vam endinsar en l’aventura d’aquesta vaca que un dia va decidir abandonar la seva manada per anar al circ. Un cop allà, pallassos, mags, faquirs, funambulistes i equilibristes, forçuts i músics li van ensenyar els seus espectacles i la van convidar a actuar amb ells.

Després de la representació teatral vam fer un recital poètic relacionat amb el tema dels valors a la societat. Els valors no són directament observables, però es manifesten en la conducta a través del nostre estil de vida i amb la nostra manera de fer. A la nostra societat la velocitat dels canvis culturals, i socials  fa que els valors vagin canviant contínuament, però no els hem de perdre de vista, una bona educació en valors és imprescindible per viure en comunitat.

Tot seguit vam fer l’acomiadament dels alumnes de 6è, vam donar la benvinguda als alumnes nous que el curs vinent tindrem a la nostra escola i també vam donar el premi a la guanyadora del projecte d’escola Esmorfruitem. l’Ares Navarro, com a alumna que ha consumit més fruita en els esmorzars durant el curs escolar.

Per acabar la vetllada vam fer un sopar on els assistents vam portar bons i variats menjars que vam compartir amb el nombrós públic assistent a l’acte