Reunió de mares i pares de la ZER del Solsonès

Reunió de mares i pares 15/16

La ZER del Solsonès enceta el curs 15/16 amb 106 alumnes i una plantilla de 22 mestres.
La jornada d’inici començà sense cap incidència i amb total normalitat a cadascuna de les 7 escoles que conformen la ZER.

El mateix dia 14 es va realitzar la reunió de mares i pares de la ZER amb una assistència força nombrosa.
En aquesta reunió es va presentar tot l’equip docent i es va informar de totes les activitats conjuntes i projectes que es duran a terme al llarg d’aquest curs.

En commemoració dels 25 anys de la ZER del Solsonès es va presentar la nova pàgina web amb una aparença totalment renovada i amb la què es pretén mantenir informada tota la comunitat educativa.

La ZER gaudeix de bona salut, els alumnes i les famílies confien en la nostra tasca, i això ens anima a continuar al servei de l’escola rural i el territori.

Web de la ZER del Solsonès