EL FORAZER A LA CARRAL!

Durant les Jornades Literàries que es varen celebrar a l’abril a La Carral els 9 alumnes de 5è de la ZER van gaudir d’un taller anomenat “El ForaZer”, una adaptació del programa de TV3 “El Foraster” amb en Quim Masferrer al capdavant.

La idea era molt senzilla: aconseguir captar l’essència dels diferents tallers de la resta d’alumnes de la ZER i presentar-los davant les famílies, mestres, gent de la Carral… utilitzant el format de “El Foraster”, és a dir, damunt d’un escenari en directe i interactuant amb el públic.

Tanmateix, ens vàrem intentar posar primerament en contacte amb el Quim Masferrer amb poques esperances de rebre contesta. Sorpresa! No només va rebre el nostre missatge sinó que fins i tot ens va enviar contesta “a mi m’ha fet molta il·lusió  saber que hi ha uns alumnes a una casa de colònies i que fan El Foraster m’ha agradat molt! Espero que vagi molt bé el vídeo que fareu. Estic convençut que fareu més bé de foraster que no pas jo. Alumnes de 5è de la ZER del Solsonès sou molt bona gent!” . De part dels alumnes de “El ForaZer”: moltes gràcies Quim!!!

Elaborar guions, gravar, fer fotografies, preparar entrevistes, tornar a refer els guions, assajar amb micro, deixar la vergonya a un costat, valorar el treball de la resta de companys/es, editar vídeos, seleccionar els millors moments, fer silenci, escoltar, proposar… són un petit recull d’experiències que van endur-se a casa els nostres ForaZers.

El resultat final el podreu veure a continuació, esperem que us agradi!

Gent de La Carral sou molt bona gent!