Jornada musical a Ardèvol 2017

fotos jornada musical 024

Divendres 2 de juny a pocs dies d’acabar el curs escolar, alumnes i mestres de la ZER El Solsonès ens vam concentrar a Ardèvol . Només arribar, l’ambient, el bon temps i un bon esmorzar, que ens van preparar els pares i mares d’Ardèvol per començar bé el dia, ja feien preveure un dia amb moments especials, emotius i inoblidables .

Abans d’esmorzar vam donar la  benvinguda  als alumnes de 6è que venien caminant després de passar la nit al dolmen de la Pera.

Tot seguit vam explicar el funcionament de les activitats i ens vam distribuir pels espais corresponents.

Van ser un seguit de proves on el sentit musical va ser clau per resoldre-les. N’hi havia que només les havien de realitzar els alumnes d’Infantil i de Cicle Inicial i la resta del grup els podia orientar. Altres proves les havien de realitzar els més grans, Cicle Mitjà i Superior,  on demostraven els seus dons musicals.

Tots s’ho van passar d’allò més bé i va ser amb l’ajut d’uns i altres que van arribar al final de la gimcana.Com a reconeixement del bon  treball  en equip que havien fet,  tothom va tenir un premi musical.

Després de dinar hi va haver l’esperat partit de futbol mestres-alumnes on sota un sol de justícia tots van haver  fer molts esforços per no defallir.

Un cop finalitzat el partit vam anar cap al local d’Ardèvol on vam fer el comiat de 6è. Els homenatjats van fer un repàs pel camí de les vivències que havien tingut i van fer palès que en la motxilla que s’emporten hi ha bons records, persones, vivències i molts aprenentatges. Encara no és el final del camí, tan sols és un canvi d’etapa. Volem que continueu caminant. Esperem que hagueu après que l’objectiu no és arribar al millor destí sinó gaudir del viatge. Que caminant sol vas més ràpid, però que caminant acompanyats arribareu més lluny.

Que tingueu molta sort.