Projecte: Donació de sang

Tots els alumnes de l’escola d’Espolla hem participat a la campanya de donació de sang, amb una valoració molt positiva per part de mestres i alumnes.

Per iniciar el projecte ens va ajudar la Cristina Valverde (tècnica del Banc de Sang i Teixits de Girona).

Vam començar fent una xerrada per aprendre coses sobre la sang i la importància de donar-ne. Vam crear logotips, eslògans, tríptics, cartells, murals, obsequis per als donants… Després vam organitzar una campanya per animar a la gent a participar en la donació. Vam aconseguir 33 donants i 3 oferiments!!!!