Benvinguda al nou NODE de la ZER Requesens

Us donem la benvinguda a la nova pàgina web de la ZER Requesens. Aquest format nou, anomenat NODES, és la nova imatge corporativa de les escoles de la Generalitat de Catalunya a l’entorn d’Internet. Hi trobareu una part amb informacions diverses sobre l’organització de la ZER i una altra més dinàmica amb activitats i esdeveniments que van succeint al llarg del curs escolar.

Visita a Elna i Rivesaltes (CS)

Vendredi 11 mai, les élèves de CS de la ZER Requesens sont allés visiter la Maternité Suisse d’Elne et le Mémorial du Camp de Rivesaltes. Avant de partir, on a vérifié que nous tous, nous avions la documentation nécessaire pour aller en France : la CNI… Llegeix més»

IX Rodajoc La Jonquera

El passat divendres 27 d’abril els i les alumnes de cicle mitjà de l’escola Josep Peñuelas del Río de La Jonquera, la ZER Les Salines (Maçanet de Cabrenys, Agullana, Boadella i Biure) i la ZER Requesens (Darnius, Capmany, Sant Climent Sescebes i Espolla) van participar en… Llegeix més»

Molí paperer

El 14 i 15 de març els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vam visitar el molí paperer de Banyoles. Els nens i nenes d’Educació Infantil vam descobrir les fibres experimentant amb el paper. Els de Cicle Inicial vam aprendre a fer paper reciclat.

I Rodaesports 2018 CS

L’Esport i l’activitat física en edat escolar és una de les bases per a un correcte desenvolupament i creixement pels infants. Al mateix temps, la iniciació esportiva en edat escolar representa una eina fonamental pel desenvolupament de valors personals i socials, com ara; la recerca… Llegeix més»

ENS VISITA EN JAUME CELA

El passat dijous, 1 de febrer, ens va visitar en Jaume Cela, mestre, pedagog i escriptor de literatura infantil i juvenil.
Els nens i nenes de cicle mitjà i superior van poder entrevistar-lo, comentar dos dels seus llibres i aprendre moltes coses de la feina dels… Llegeix més»