Caminada solidaria a la Fontcalda

El dissabte, 19 de maig, els alumnes de l’escola Mare de Déu de la Fontcalda aprofitarem que és la Festa de la Fontcalda i que els del poble hi van en Romeria per fer una recollida de diners per Save The Children.

Els diners recollits seran per ajudar als infants desnodrits de Sudàn del Sur. Un pais de l’Àfrica on hi ha guerra i hi ha molta fam.

A les 8.30 s’iniciarà la caminada des de la Plaça de l’Esglèsia de Prat de Comte, fins al Santuari de la Mare de Déu de la Fontcalda, per la sendera de La Salve.