El passat dilluns 15 de juny vam celebrar el festival de final de curs de l’escola de Prat de Comte, una jornada molt especial que va ser tot un èxit i que ens va permetre acomiadar el curs amb molta alegria, il·lusió, música i ball. L’acte va començar amb una obra de teatre representada per […]
Aquest dijous vam celebrar el Festival de Fi de Curs de l’Escola La Gessera, una tarda plena d’alegria, música i emocions compartides. L’alumnat va oferir diferents actuacions preparades amb molta il·lusió, fent gaudir de valent les famílies i tota la comunitat educativa. Va ser una gran oportunitat per compartir junts els darrers moments del curs […]
L’última setmana del segon trimestre vam realizar un taller de cianotipia. Les nostres obres estan exposades al taulell de l’escola.Volem agraïr a la María que hagi compartit amb nosaltres els seus coneixements sobre esta tècnica tan sorprenent i creativa.
Aquest any, laTrobada Comarcal de la comunitat dels grans es va celebrar a Vilalba. Vam gaudir d’un dia fantàstic, amb activitats molt ben organitzades pels mestres del poble i amb una divertida representació teatral en anglès fent nous amics i passant-ho d’allò més bé.
A les portes de finalitzar el curs, hem viscut una jornada molt especial amb el Festival de Final de Curs i la graduació dels alumnes de sisè. Llàgrimes, nervis, somriures i molta il·lusió han omplert l’escenari en una tarda plena d’emocions i convivència a l’escola La Miranda.
A l’escola “La Miranda” ens agrada molt fer sortides a l’entorn i aprofitar els recursos de la natura per experimentar i potenciar la creativitat, a més de passejar pels bonics camins del Terme d’Arnes.









