Sortida al Bages

El passat dimarts 21 de març, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de la ZER vam visitar les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge del Bages, situat a la ciutat de Manresa.
Allà, durant el matí, vam podem comprovar les dissolucions de la sal, tot fent una sèrie d’experiments anomenats “la maleta de la sal”.
Per la tarda, els alumnes de cicle superior, vam analitzar i investigar l’aigua. Vam veure els clorurs i la salinitat que tenen diferents aigües. Com que portàvem mostres d’aigües de Poal i Sidamon, vam comprovar que les nostres aigües tenen menys clorurs que les del Bages. També per la tarda, l’alumnat de cicle mitjà va visitar la casa de la Culla, una de les masies més importants de la rodalia de Manresa.