L’ESFORÇ NO ÉS UN PAL

El passat dijous 21 de gener els nens i nenes de cicle superior van fer una trobada a l’escola El Timó de Sidamon en motiu de la xerrada:”L’esforç no és un pal“. La xerrada va ser a càrrec de la periodista Àngels Fàbregues del diari Sport i el llançador de pes i martell Albert Herrero, que va estar al CAR (Centre d’Alt Rendiment) de Sant Cugat. Es tracta d’una xerrada organitzada pel Pla Català de l’Esport dirigida a potenciar el valor de l’esforç dels nostres alumnes.

Aprofitant que tots els alumnes de CS de la ZER estaven junts es va realitzar una classe de matemàtiques aplicant la metodologia de treball cooperatiu i una sessió d’educació física amb un nombre d’alumnes més elevat al que estan acostumats. Aquestes activitats han enriquit els nostres alumnes i potenciat una millor relació entre les dues escoles de la ZER.