Festa de Final de Curs 2018

L’últim dia del curs 2017-2018, tots els alumnes de la ZER ens vam trobar a Poal per passar un matí ben lúdic i acomiadar els alumnes de 6è que el proper any estudiaran a l’institut.
Primer vam esmorzar coca i xocolata que ens va convidar l’AMPA. Després, els alumnes de cicle superior van estar dinamitzant la gimcana amb proves d’aigua, de punteria… A continuació vam ballar tots junts la cançó “Better when I’m dancing” i abans d’acabar, vam fer l’entrega d’orles i l’obsequi de l’AMPA de Poal a tots els alumnes de la ZER.
Us desitgem un bon estiu!!!