CASTANYADA A ULL DE BOSC

El passat 31 d’octubre els alumnes de la ZER vam fer una trobada per tal de celebrar la castanyada. Ens vam desplaçar fins a Pla de la Font a la granja escola Ull de bosc. Allí, apart d’observar els animals i jugar en els amplis espais totalment adequats, vam fer un taller. Cicle mitjà i cicle superior va fer el taller d’orientació i cartografia. Cicle inicial van treballar amb el fang. I els més petits de la casa van experimentar amb les olors. Vam deixar les castanys per la nit, però ens ho vam passar molt bé!!