LES NOTÍCIES DE LES TRES ESCOLES I DE LA ZER

Jornades d’atletisme ZER 2023

Aquest passat divendres 17 de Març s’ha tornat a celebrar la jornada d’atletisme que acull les tres escoles de la ZER del Baix Montseny, com és habitual, a la pista municipal d’atletisme de Sant Celoni.
Enguany ha tornat a ser un èxit: hem començat fent una… Llegeix més»

ERASMUS+

La nostra ZER continua amb el projecte ERASMUS+ CETE+ microconsorci_IA, dins del projecte, ja estem planificant les primeres mobilitats de professorat. Dins d’aquestes mobilitats durant el mes de setembre dues companyes aniran a visitar dos centres escolars. Farem dues visites, una a BRAGA (Portugal)… Llegeix més»

LOGO Erasmus +

​El nostre centre forma part d’un Microconsorci d’Innovació Avançada que desenvolupa un projecte Erasmus + amb el que aspirem a ser referents a Catalunya en l’ús pedagògic de les tecnologies emergents.

Enguany, com a pas previ a altres accions, participem en un concurs de logotips amb 87 centres més on la… Llegeix més»