Sortides, colònies i trobades de ZER

SORTIDES

A la ZER Baix Camp Nord, els alumnes de les dues escoles efectuen conjuntament, sortides de caire pedagògic de mig dia o dia sencer, depenent de l’activitat a realitzar.

Aquestes sortides es fan per cicles o intercicles depenent de l’edat a qui va adreçada l’activitat.

Es pot donar el cas, que per alguna d’aquestes sortides s’utilitzi el transport públic per al desplaçament, així ensenyem a l’alumnat a com usar-lo, a buscar horaris i fomentem l’ús d’aquest transport sensibilitzant la comunitat educativa sobre l’impacte de la contaminació al medi ambient.

Clicant aquí podeu veure algunes de les sortides.

COLÒNIES

També realitzem colònies per oferir un espai conjunt a tot l’alumnat de la ZER (des de 1r fins a 6è) durant tres dies en els quals aprenen a conviure alhora que reforcen aspectes pedagògics del currículum en un entorn distès.

Clicant aquí podreu veure la reunió de les colònies.

TROBADES

Les trobades de ZER són jornades de convivència que es realitzen en dos moments del curs: a l’inici i al final, una en cada poble. Els alumnes d’un poble es desplacen cap a l’altre on els donen la benvinguda a l’escola i passen un dia sencer o mig dia compartint activitats, jocs, dinàmiques, gimcanes,… tot per afavorir la convivència i un bon clima de germanor entre les 2 escoles que formen la nostra ZER. La temàtica és variada, pot tenir caire esportiu, cultural, musical, medi ambiental…

La nostra experiència ens reafirma que l’activitat és molt positiva i els nens i nenes en gaudeixen.

En aquest enllaç hi trobareu una mostra de les trobades que hem anat fent.