Reutilització de llibres

Com a escola veiem necessària la conservació de llibres que puguin ser reutilitzats. Per tant el projecte de reutilització de llibres ens ajuda a potenciar els nostres ideals i fer palesos de forma real pels nens/es actuacions que ajudin a aconseguir­-ho.

Cal fer menció que a l’escola ja es portava a terme de fa molts anys una reutilització pel que fa a Atles, diccionaris i llibres de lectura, afegint­-hi posteriorment els llibres de flauta. Per tant, iniciem aquest repte amb voluntat, entusiasme i implicació per part de tota la comunitat educativa per tal d’aconseguir­-ho i augmentar­-ho en el transcurs dels cursos vinents.

Els objectius principals d’aquest projecte són: ­

• Rebaixar la càrrega econòmica que cada curs suporten les famílies per l’adquisició dels llibres de text. ­
  • Fomentar els valors de la conservació responsable del material i els llibres, la cooperació, la solidaritat i la capacitat de saber compartir els recursos disponibles. ­
  • Construir un teixit social dins el centre escolar que promogui la cooperació entre les famílies, el professorat i l’alumnat. ­
  • Garantir la igualtat d’oportunitats en el marc d’un sistema educatiu de qualitat. ­
  • Aprofundir en la idea de sostenibilitat.