Castanyada a l’escola!

La comissió de la Castanyada formada pels alumnes de 6è Victor Dumitrascu i Marial El Bouziani han estat encarregades d’organitzar aquesta festa, juntament amb les mestres Débora Homs i Cristina Mas.

Enguany hem organitzat l’exposició de moniatos divertits a l’aula. A l’hora del pati els alumnes acompanyats dels seus mestres van anar a visitar les exposicions a les diferents classes i a la tarda els pares, avis, tiets … van poder també gaudir de les seves creacions.

El dimarts 31 d’octubre els alumnes de 6è van representar a l’aula de fora el conte “La castanyera i el gegant castanyer” per a tots els alumnes de la Llar d’Infants i de l’escola.

A la tarda vam organitzar la Gimcana Castanyera, a continuació vam ballar i cantar la cançó “La rumba de les castanyes” i vam menjar les castanyes que vam comprar als nostres ex-alumnes que ara fan 4t d’ESO.

Felicitem a tots els alumnes de 6è pel seu treball.
Gràcies